ssandrabbacklund

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Sandra Backlund - 15 november 2010 21:07

Kanske sista inlägger för idag då ;) Sitter och kollar på tv , vicis åkte hem för ett tag sen , sitter ju som sakt och kollar på tv och äter mjölk med flingor och banan ;)   



  

Av Sandra Backlund - 15 november 2010 18:59

Ljuste , jag glömde beretta att vi i min klass tog spruta i dag , det var mot : Påssjuka , messling och rödahund :( Det gör lite ont i handen när man skriver , när jag tog sprutan så frågade hon om vad jag hadde gjort i helgen så jag inte skulle tänka på sprutan :) Det sved till när dom spruta in det , annars var det inge problem utan att det gör lite ont och jag har fått röda prickar på armen och så har det svullnat :(

    



  

Av Sandra Backlund - 15 november 2010 18:48

  

haha , vilken söt kattunge som nyser :D

Av Sandra Backlund - 15 november 2010 16:56

Hihi , nu e vicis här :D ska fråga om det går att fixa så det går att ladda in bilder på datan så får ni bilder senare :)


  

Av Sandra Backlund - 15 november 2010 16:14

Nu tycker jag vicis får ta att komma ;o  ska ringa henne nu :p 

     

Av Sandra Backlund - 15 november 2010 15:01

Hej hej , nu har jag kommit hem från skolan , och jag sitter och väntar på att mina nudlar ska bli klara och att Victoria ska komma :) hennes blogg är : www.viictoriaffasth.bloggplatsen.se :D


jaja nu ska jag kolla om nudlarna är klara :D

  

Av Sandra Backlund - 15 november 2010 07:03

God morgon :) har varit uppe ett tag , men ska sminka mig om en stund :) sen drar jag till skolan :) Möter nog amanda oxå :) hennes blogg: www.amandawall.bloggplatsen.se :)



Jag idag!   Cardigan: Bikbok 

   T-shirt: ?

   Linne: Kapphal

   Jeans:?



  









Presentation


Hej , jag heter Sandra Backlund . Jag bor i en by som heter järbo och är född i Mora :) Min blogg handlar om , Mode , smink ovs .

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg ska jag ha på det nästa temat :)
 Lila
 Rosa
 Gul
 Orange
 Röd
 Grön
 Svart
 Vit
 Grå
 Brun
 Lila och svart
 Grå och grön
 Gul och orange
 Vit och brun
 Rosa och röd

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards